Man skal pr 01-12-2022 være logget på for at tilgå GeoEnviron Helpcenter.
Man kan logge ind på 2 måder.
Den første er på selve helpcenteret, hvor man kan logge ind øverst til højre.
Hvis man har glemt sit login, kan man trykke på "hent en ny adgangskode", efter man har forsøgt at logge ind, og så får man tilsendt en mail til nulstilling af adgangskode.
Hvis man aldrig har haft en adgangskode til helpcenteret, men tidligere har sendt en supportsag ind via mail, skal man trykke på linket "Hent en adgangskode".
Hvis man oplever problemer med at logge på, f.eks. fordi man ikke modtager mailen med nulstilling af adgangskode, kan man kontakte supporten på mailen support@geokon.dk eller ringe på 36362918.
Den anden måde er via GeoEnviron.
Hvis man trykker på et link til helpcenteret inde i GeoEnviron, og man har indtastet en e-mailadresse i sagsbehandlerlisten, bliver man automatisk logget på helpcenteret.
Du kan se sagsbehandlerlisten i Avanceret menu -> stamdata -> fælles stamdata -> diverse -> fanen typer og koder -> fanen sagsbehandlere.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.