Når BoM servicen modtager nye indsendelser til en sag, der tidligere er blevet oprettet fra forkontoret, så opretter BoM servicen nye dokumenter (med filer) og tilknytter disse til sagen.
BoM servicen kalder herefter ESDH servicen, som håndterer sagen i forhold til kundens ESDH system.
Hvis kundens ESDH system er Acadre, så forsøges sagen oprettet/opdateret med samme metode som GeoEnviron kalder når sagsbehandleren i GeoEnviron klikker på knappen Send til ESDH.
BoM servicen sætter markering i OK-feltet på alle andre dokumenter end hoveddokumenter.
Hvis ovenstående resulterer i en fejl, bliver der skrevet en fejlmeddelelse i loggen.
Fejlede BoM forsendelser
Hvis en indsendelse til Byg og Miljø fejler, vil BOM servicen forsøge at gensende en gang hvert kvarter op til 9 gange, før servicen giver op. Hvis jobbet stadig fejler, kan man se det og fejlbeskrivelsen i en ny liste over BoM forsendelser, der er fejlet.
Er modulet Byggesag eller et miljømodul åbnet, vises link til at åbne oversigten Fejlede BOM forsendelser under de modulafhængige menupunkter i venstrepanelet.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.