Spørgsmål:
Mange af vores sager er indsendt til GE, men har ikke fået tildelt et sagsnummer. Hvad er forklaringen?
Svar:
Der kan være to forklaringer på at sager i BOM mangler Sagsnummer:
1. sagen er ikke oprettet i GE via forkontoret
2. Ajourføring af data fra GE til BOM er fejlet og ikke forsøgt gensendt.
Det er en forudsætning for tilknytning mellem sagerne i henholdsvis BOM og GE at tilknytningen er sket via forkontoret i GeoEnviron. Tjek eventuelt forkontoret for skjulte sager, som ikke er oprettet i GeoEnviron af forskellige årsager og om en oprydning i BOM skal iværksættes.
Vi har også i nogle tilfælde set ajourføringen af data fra GE til BOM er fejlet. Det er et problem vi arbejder på at få løst hurtigst muligt enten af teknisk vej (autogensendelse) eller således at det bliver nemmere selv at holde øje med om en overførelse til BOM er gået godt.
I skrivende stund kan en log over fejlede overførelser ses under menuen system administration, opsætning og serverprogrammer. Log på som administrator for at se data.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.