Login
Kommunen udleverer brugernavn og adgangskode til modtageanlægget - og dette anvendes til at at logge på webløsningen. Kommunens sagsbehandlere godkender på forhånd web-relevante jordmodtagere.
Oversigt og overvågning af anmeldelser
Når man har logget ind som Jordmodtager kan man se en liste over anmeldelser. Anmeldelser kan fremsøges efter Status,Anmeldelsesnr og Opgravningssted - her kan man også overvåge forløbet af en anmeldelse.
For at se flere oplysninger om en anmeldelse klikker man på den i listen. Specifikke faner benyttes for at skrive beskeder og vedhæfte dokumenter. For at benytte denne funktionalitet klikker jordmodtager først på en anmeldelse, hvorefter fanerne bliver synlige. Data tilknyttes den valgte anmeldelse.
Jordmodtageren modtager en email ved oprettelse af en ny anmeldelse. Dette sendes som en kopi af anmeldelsen
Jordmodtager sender automatisk emails via webløsninger ved følgende handlinger:
- Ved registrering af modtaget jord sendes til dette til kommunens sagsbehandlere
- Når der tilføjes beskeder eller uploades filer sendes dette til kommunens sagsbehandler
Filer/Kommunikation/Jordmodtagelse
Under fanen Filer kan anmelder og jordmodtager uploade filer vedrørende anmeldelsen.
Under fanen Kommunikation kan anmelderen og jordmodtageren skrive beskeder vedrørende anmeldelsen. Hvis en jordflytning afvises ved modtageanlægget gives beskeden via denne fane. En begrundelse anføres i fritekst, hvorefter sagsbehandler beslutter det videre forløb.
Er jorden flyttet, kan modtageanlægget registrere modtaget jord på anmeldelsen under fanen Jordmodtagelse - informationerne udfyldes og afslutningsvis trykkes på Indberet.
Når der er trykket på Indberet ses de registrerede oplysninger ses under fanen.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.