Den automatiske proces (service) der håndterer overførslen af afsluttede rotteanmeldelser, foretager en verifikation af, om der er adgang til Rottehullet inden overførslen og vil udskyde overførslen indtil, der er forbindelse. Hvis der i sjældne tilfælde er forsøgt en overførsel, som er fejlet, vil det være muligt at se en oversigt over fejlende anmeldelser i Rotte Kalender under fanen "Fejlede Anmeldelser".
Vær opmærksom på, at det er anmeldelsesdato der søges efter og ikke datoen for hvornår, anmeldelsen er afsluttet og forsøgt overført.
Her er det muligt at gensende anmeldelsen (eller dobbeltklikke på rækken for at springe til den enkelte anmeldelse)
Vær opmærksom på, at der kan gå op til et minut, før rotteanmeldelsen er sendt afsted og bliver fjernet fra listen ved tryk på F5 tasten. Hvis overførslen af rotteanmeldelsen fejler gentagne gange, er det muligt at se detaljeret fejlinformation ved at logge ind som systembruger og vælge menupunktet System Adm./Opsætning/Serverprogrammer" og vælge fanen Server Logbog.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.