Følgende procedure følges ved opgradering af eksisterende Acadre eller eDoc servic
- Hent nyeste .MSI pakke under Integrationer på her og kopier den ind på serveren, hvor servicen kører.
- Stop den nuværende kørende integrationsservice under Windows Services
- GeoEnviron server for ESDH integration - Acadre – prod
- GeoEnviron Server for ESDH integration - eDoc – Prod
- GeoEnviron Server for ESDH integration - Sbsys – Prod
- Gå i Regedit, som vist nedenfor. Tag en kopi af servicens opsætningen til GeoEnviron databasen, hvis denne ikke er dokumenteret andet steds.
Du finder regfilen under: HKEY_LOCAL_MACHINE/ SYSTEM/ CurrentControlSet/ Services/ GeoServer_*navn_på_Løsning* - Database parametrene for den nuværende installation, som skal genbruges til den nye version er markeret med gul.
Exportér hele registry filen evt. til dit skrivebord, så du kan genbruge den i pukt 10 - Afinstaller nu den nuværende installation af Servicen under Tilføj/ Fjern Programmer
- Kør den nye .MSI pakke
- * Hvis du ikke genbruger registreringsfilen, som beskrevet i punk 3 og 4, kan du i stedet for indtaste databaseparametre til databasen ved at følge installationsguiden til MSI pakken.
- Tryk Next og herefter på Install
- Tryk Finish
- Ønsker du at genbruge database indstillingerne fra registreringsfilen i punk 3 og 4, skal du nu højreklikke på regfilen og vælge Merge/ Flet.
Opstart af servcien
- Nu kan ESDH servicen startes via Services, som vist nedenfor.
- Hvis opstart af servicen er korrekt vil servicen stå med følgende information.
Hvis der opstår problemer med Start/Genstart af servicen, vil årsagen kunne læses nederst i log-filen for henholdsvis Acadre og eDoc - log-filen kan findes på:
- C:\Program Files (x86)\Geokon\GeoEnviron - Integration Acadre – prod \GeoServer_Acadre_Prod.log
- C:\Program Files (x86)\Geokon\GeoEnviron -Integration eDoc – Prod \GeoServer_eDoc_Prod.log
Eksempel på log uden fejl
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.