To-do-listen kaldes ved blot at klikke på knappen øverst til højre i modulvinduet.
I To-do-listen findes der en række overordnet funktionalitet som kan benytte på alle fanerne.
Få det fulde overblik ved at maksimere GeoEnviron vinduet, således at hele skærmbredden udnyttes - dette gør det muligt at opsætte sin egen foretrukne kolonnebredde, og GeoEnviron "husker" denne kolonnebredde i fanerne.
Ændre kolonnebredde udføres på ved at pege med musen mellem to kolonneoverskrifter, så musemarkøren ændres til et krydssymbol. Klik og træk med musen for at ændre kolonnen til højre eller venstre.
På hver fane er der yderligere mulighed for at benytte Højrekliksmenuen, hvor der findes yderligere funktionalitet:
- Sorter data i flere niveauer via punktet Sorter...
- Filtrer data via punktet Filter...
- Eksporter data til udklipsholder eller fil via punktet Gem som...
To-do-listen kan åbnes åbnes fra flere steder i GeoEnviron:
- Via menuen Oversiger og punktet Byggesag To-do-liste
- Via knappen
i hoveddatavinduet i GeoEnviron Byggesag
- Via den fælles opsætning kan To-do-listen automatisk åbnes for alle GeoEnviron brugere.
Opsætningen kan foretages af en superbruger under menupunktet System Adm/Opsætning/Systemopsætning og fanen Fælles opsætning.
I To-do-listen kan man få vist ESDH-sagsnr, hvis det findes, og ellers vises GE-journalnr, når man kører med "Vis ESDH nr Byggesag" i Fælles opsætning – ESDH.
I To-do-listen kan man filtrere overordnet, hvilke data som ønskes præsenteret i de forskellige faner:
- Vis data for en eller konkrete afdeling
- Vis data for en konkret eller flere sagsbehandler
Hvis du ønsker at vælge flere koder samtidigt, så gøres dette ved at holde CTRL tasten nede og så udpege flere af koderne.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.